Introduzione
I tipi di terminali dimicro interruttorideterminanu principalmente cumu i fili sò cunnessi à l'interruttore, ciò chì affetta direttamente u metudu d'installazione, a velocità, l'affidabilità è i scenarii applicabili. Ci sò trè tippi cumuni di terminali: terminali saldati, terminali plug-in è terminali filettati. Sceglie u terminale adattatu hè essenziale per permette u micro cambià per fà u so megliu in l'equipaggiu.
E principali differenze trà i trè tippi di terminali
I terminali saldati richiedenu l'usu di un ferru di saldatura elettricu è di una saldatura per saldà u filu nantu à i pin metallichi di u terminale, assicurendu una cunnessione stabile. Stu metudu di cunnessione hè assai forte è robustu, hà una bassa resistenza, una cunnessione elettrica stabile, una forte resistenza à i scossa è un picculu vulume. Hè adattatu per l'installazione di circuiti stampati, scenarii chì richiedenu alta affidabilità è resistenza à e vibrazioni, prudutti cù una pruduzzione automatizata à grande scala è apparecchiature cù spaziu limitatu. Mentre i terminali saldati anu questi vantaghji, anu ancu certi svantaghji. L'installazione è u smontaggio sò cumplessi è richiedenu tempu, cù una scarsa flessibilità. L'alta temperatura durante a saldatura pò causà danni à i cumpunenti di plastica o à e molle di cuntattu in l'interruttore.
I terminali plug-in sò faciuli d'utilizà. Prima, appughjà a spina piatta o in forma di forchetta nantu à u filu, dopu inserisce a spina direttamente in a presa currispundente nantu à l'interruttore. U cuntattu hè mantinutu da a forza di a molla. Senza saldatura, pò esse stallatu è smuntatu "una spina è una tirata", risparmiendu assai tempu durante a manutenzione è a sustituzione. Hè spessu adupratu in apparecchi domestici cum'è lavatrici è forni à microonde. Tuttavia, richiede un terminale plug-in dedicatu è un cablaggio fattu cù una pinza à crimpare. Se a spina hè di scarsa qualità o ùn hè micca pressata currettamente, pò allentassi cù u tempu. In e zone cù vibrazioni estremamente elevate, a so affidabilità hè inferiore à i terminali saldati è filettati.
I terminali filettati inseriscenu u filu di rame nudu, spugliatu di l'insulazione à a fine di u filu, in u foru di u terminale o u pressanu sottu à u bloccu di terminali, poi stringhjenu a vite nantu à u terminale cù un cacciavite per stringere è fissà u filu. Ùn richiede micca terminali plug-in supplementari è pò cunnette fili singuli o multipli di fili. Hè adattatu per l'installazione in situ in armadi di cuntrollu industriale, motori è altri apparecchi à alta corrente. Per rimpiazzà u filu, basta à allentà a vite. A manutenzione è u debugging sò assai convenienti. Tuttavia, a velocità d'installazione hè più lenta di quella di i terminali plug-in. Fate attenzione à a forza quandu stringete a vite. S'ella hè troppu allentata, pò staccassi; s'ella hè troppu stretta, pò dannà u filu o a vite. Se adupratu in un ambiente vibrante, un stile cù una rondella di sicurezza serà più affidabile.
Cunclusione
Per i fili multifilamenti, un nasu di filu deve esse aghjuntu per impedisce chì u filu di rame si sparghji è pruvuchi un cattivu cuntattu.
Data di publicazione: 28 d'aostu 2025

