U misteru di a durata di vita di i microinterruttori

Introduzione

RZ-15GW-B3

In l'equipaggiamenti d'automatizazione industriale è i prudutti elettronichi di cunsumu,microinterruttori, cum'è cumpunenti chjave di cuntrollu, a so durata di vita affetta direttamente l'affidabilità generale di l'equipaggiu. Parechji utilizatori tendenu à cunfonde a "vita elettrica" ​​cù a "vita meccanica", ma in realtà, sti dui indicatori anu differenze essenziali: a vita meccanica si riferisce à u numeru di azzioni meccaniche pure di un interruttore in cundizioni senza carica, cum'è u numeru di volte chì una chjave hè premuta ogni ghjornu. I prudutti di alta qualità ponu ghjunghje à più di dece milioni di volte. A vita elettrica, invece, si riferisce à u numeru di volte chì un circuitu chì porta corrente hè disconnessu sottu carica nominale, chì hè tipicamente solu da u 10% à u 50% di a vita meccanica. Questu hè perchè l'arcu generatu quandu i cuntatti sò accesi è spenti accelera l'ossidazione di u metallu è a perdita di materiale.

Analisi di i standard di prova

Attualmente, l'industria seguita generalmente e norme internaziunali è naziunali cum'è IEC 61058-1 è GB/T 15092.1 per i testi. I testi di vita meccanica richiedenu un funziunamentu cuntinuu à una frequenza specificata (15-60 volte per minutu) in cundizioni senza carica per verificà a durabilità di a struttura. I testi di vita elettrica richiedenu un funziunamentu sottu tensione nominale (480V) è corrente (63A). Diversi tipi di carica, cum'è i motori è e lampadine, anu esigenze di prova speciali, per esempiu, simulà a capacità di rottura di un motore à sei volte a corrente nominale durante l'avvio, o l'impattu di una carica di lampadina à dece volte a corrente di picco.

Una strategia di estensione di vita di u ciclu cumpletu

Per allargà a vita di serviziu di u micro interruttori, hè necessaria una gestione di u ciclu cumpletu da a selezzione à a manutenzione. Quandu si sceglie u tipu, sceglite u materiale di cuntattu adattatu secondu u caricu attuale: i cuntatti placcati in oru ponu esse selezziunati per micro scenarii attuali, mentre chì i cuntatti placcati in argentu sò cunsigliati per i carichi cunvinziunali. I mudelli cù cuntatti nurmalmente chjusi anu spessu una capacità di rottura più forte. In termini di cuncepimentu di circuiti, per i carichi induttivi DC, i diodi cù una tensione di tenuta inversa di10 volte a tensione di l'alimentazione pò esse cunnessa in parallelu per supprimà l'archi. Per i carichi AC, hè cunsigliatu d'installà un circuitu d'assorbimentu RC (cù un condensatore di 1-0,5μF è una resistenza di 0,5-1ΩIn quantu à l'ambiente d'usu, a temperatura deve esse cuntrullata trà -25è 70Per l'ambienti pulverulenti, devenu esse scelti prudutti cù un indice di prutezzione IP67. Durante a manutenzione quotidiana, u stratu d'ossidu nantu à a superficia di cuntattu pò esse pulitu cù alcolu anidru ogni trimestre. Quandu si usa, evitate di fà troppu veloce (superà i 500 mm/s) o troppu pianu (menu di 0,1 mm/s) per impedisce scosse meccaniche o un cattivu cuntattu.

Cunclusione

Vale a pena nutà chì in l'ultimi anni, l'industria hà continuamente superatu u limite di durata di vita per via di l'innuvazione di i materiali è di l'ottimisazione strutturale. Per esempiu, micro L'interruttori cù lame reed in lega di titaniu anu una vita meccanica di più di 10 milioni di volte. Alcune imprese anu aumentatu a stabilità di l'interruttore di 30% per via di un cuncepimentu di struttura guidata brevettatu, riducendu efficacemente l'usura causata da u scuzzulamentu operativu. Per i pruduttori di apparecchiature è l'utilizatori finali, prestate attenzione à questi dettagli tecnichi è implementendu norme di manutenzione pò allargà significativamente a vita di serviziu di i micro interruttori, riducenu i costi di mantenimentu di i tempi di inattività di l'apparecchiature è furniscenu una garanzia fundamentale per u funziunamentu affidabile di l'automatizazione industriale è di l'apparecchiature intelligenti.


Data di publicazione: 05 di ghjugnu 2025