Introduzione
L'infurmazione di diverse industrie cambia rapidamente. Assorbe constantemente nuove cunniscenze è capisce a dinamica di l'industria, chì serà utile per u pusizionamentu di u produttu di l'impresa è u sviluppu futuru. Questu articulu raccoglie alcune informazioni pertinenti à l'industria.
Novi prudutti, novi sviluppi
Recentemente, Southeast Electronics hà annunziatu chì u so "micro switch" appena sviluppatu hè statu autorizatu cum'è brevettu di mudellu di utilità. Ottimizendu a struttura di l'asta di u pendolu è u disignu di a superficia di cuntattu conduttiva, u brevettu migliora significativamente a stabilità di u pruduttu in cundizioni di jitter riducendu à tempu i costi di pruduzzione. Hè statu signalatu chì l'investimentu in R&S di Southeast Electronics in a prima metà di u 2024 hè aumentatu di 16,24% annantu à l'annu precedente, righjunghjendu 7,8614 milioni di yuan, è cinque brevetti sò stati autorizati durante l'annu, è a cumpetitività tecnica hà cuntinuatu à cresce.
Tendenza di l'industria
In u 2025, l'industria cinese di i microinterruttori accelererà a so trasfurmazione versu l'alta gamma è l'intelligenza. Cù a pupularizazione di u 5G, l'Internet di e Cose è i veiculi à nova energia, a dumanda di u mercatu per i prudutti d'alta precisione è di bassa putenza hè cresciuta vertiginosamente. Per esempiu, i microinterruttori intelligenti anu integratu funzioni di cuntrollu remotu è di monitoraghju di u cunsumu energeticu, diventendu una cumpunente fundamentale di e case intelligenti è di l'Industria 4.0. Si prevede chì u mercatu mundiale di i microinterruttori supererà i 10 miliardi di dollari americani in u 2025, cù un tassu di crescita annuale cumpostu di più di u 10%, di i quali a dumanda di veiculi à nova energia cresce significativamente.
Espansione di u campu d'applicazione
In u campu di l'elettronica automobilistica, i microinterruttori sò largamente usati in a gestione di e batterie è in i sistemi di guida intelligenti di i veiculi à nova energia. In u 2024, si prevede chì e vendite di veiculi à nova energia in Cina supereranu i 10 milioni di unità, stimulendu direttamente l'espansione di u mercatu di i microinterruttori. In termini di automatizazione industriale, a funzione di pusizionamentu d'alta precisione di i microinterruttori in i robot è e macchine utensili CNC hà prumuvutu u so tassu di penetrazione, è alcune imprese lucali anu pigliatu quote di mercatu di fascia media-alta attraversu strategie di differenziazione.
A cumpetizione di u mercatu s'intensifica
Attualmente, l'industria di i microinterruttori presenta un mudellu cumpetitivu diversificatu. Marche internaziunali cum'è Schneider è Omron dominanu u mercatu di fascia alta cù i so vantaghji tecnologichi, mentre chì e cumpagnie lucali cum'è una sucietà di tecnulugia elettronica in Shenzhen anu aumentatu a so quota di mercatu annu dopu annu per via di u cuntrollu di i costi è di a ricerca è u sviluppu innovativu. I dati mostranu chì in u 2025, a quota di mercatu di e prime trè imprese naziunali supera u 30%, è a cuncentrazione di l'industria cuntinueghja à cresce. Inoltre, e pulitiche di prutezzione ambientale sò diventate più strette, prumove u sviluppu di prudutti à risparmiu energeticu da parte di l'imprese, è intensificendu ulteriormente a cumpetizione tecnologica.
Pulitica è R & S à duie rote motrici, si ponu aspittà prospettive di l'industria
U "14esimu Pianu Quinquennale" naziunale elenca i microinterruttori cum'è cumpunenti elettronichi chjave è incuragisce l'innuvazione tecnologica per mezu di incentivi fiscali è fondi speciali. Per esempiu, u "Pianu di Sviluppu di l'Industria di a Manifattura di l'infurmazioni elettroniche" sustene chjaramente a sustituzione naziunale è migliora a capacità indipendente è cuntrollabile di a catena industriale. À u listessu tempu, a proporzione di l'investimenti in R&S di l'imprese hè aumentata annu dopu annu, è e spese di R&S di parechje imprese principali sò aumentate finu à u 15% in u 2024, prumove a trasfurmazione di l'industria à un altu valore aghjuntu.
Cunclusione
In u 2025, l'industria cinese di i microinterruttori apre una nova seria d'opportunità di sviluppu sottu à l'impulsu multiplu di e scoperte tecnologiche, di u sustegnu puliticu è di a dumanda di u mercatu. In u futuru, cù l'approfondimentu di l'applicazioni intelligenti è l'integrazione di a catena industriale mundiale, si prevede chì l'industria realizzerà scoperte più grandi in u mercatu di fascia alta è consoliderà ulteriormente a cumpetitività mundiale di u "Made in China".
Data di publicazione: 15 d'aprile di u 2025

